HOVSA... ENDNU ET PAR

(FORSINKET) POSTKORT

DSC_0051DSC_0158DSC_0161DSC_0163DSC_0174DSC_0218DSC_0243

Jeg har bare fået øjnene op for et nyt, fantastisk sted – nemlig Grækenland. To uger var hvad der skulle til, og jeg var solgt. Her er nogle billeder, som jeg selv synes, afspejler Grækenland ret godt, og som også opfylder den idé man har om Grækenland på forhånd. Vi smagte græske specialiteter, drak de bedste vine, nød den dejlige sol, blev gang på gang overraskede over de lokales gæstfrihed og sidst men ikke mindst så slappede vi fuldstændig af.

Den første dag blev brugt i Athen. Men da vi ikke havde fået vores bagage med, kunne vi ikke rigtig nyde det på samme måde… Dagen efter sejlede vi til Naxos, som er en af de mange øer man kan besøge. Her var vi i en uge. Det stod mest af alt på afslapning og solbadning ved poolen, og om aftenen gik vi ind til byen og udforskede de mange små, spændende gader. Efter henholdsvis tre, fire og fem dage fik vi (endelig!) vores kufferter, og vi kunne rigtig nyde vores ferie herefter. Da ugen var ovre tog vi videre til en anden ø, der hedder Paros. Her boede vi på det mest fantastiske hotel, med det bedste personale (ja, jeg er ret begejstret). Vi lejede noget der hedder Buggy – de minder lidt om en golfbil – og så kørte vi ellers ud og udforskede øen. Den bød på meget mere end forventet. Vi endte bl.a. på en strand, hvor man kan skrabe mudder af klipperne og smøre sig ind i det. Det er virkelig ligesom at smøre sig ind i en ansigtsmaske over hele kroppen og når man vasker det af igen, er huden blød som aldrig før. Meget imponeret og mere en tilfreds!

Screen Shot 2014-06-27 at 08.41.48

• Eckerten

Hold da helt ferie, nogle smukke billeder!

Knus Michelle Eckert // michelleeckert.bloggersdelight.dk ♥

• Lille Sommerfugl

Mange tak! Der er endnu flere, men det ville fylde alt for meget, hvis jeg skulle vise alt det flotte fra Grækenland 🙂
      – Mathilde

Siden  ·  Svar på kommentar
  • Gud, hvor ser det idylisk ud. Jeg har desværre aldrig været i Grækenland, men disse billeder får mig til at ønske mig dertil!

• Lille Sommerfugl

Det er også bare vildt lækkert!